04-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu 04-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu

04-01-2017

Blijf op de hoogte en volg Annemariemarjan

04 Januari 2017 | Aruba, Aruba

Terwijl iedereen nog in diepe rust is, genieten we van ons ontbijtje en de vogels buiten. De warmte is hier zo aangenaam. Er is altijd een heerlijk briesje. Je pakt een jurkje uit de kast en klaar is kees. Wel is hier de afgelopen maanden ongekend veel regen gevallen. En omdat het wegdek hier niet altijd even gelijk is, staan de wielen soms flink onder water. Vandaag hebben we samen een late dienst. Onze roosters lopen compleet langs elkaar heen en we gaan dan ook even kijken met wie we wat kunnen ruilen. Het team bestaat voor een groot deel uit SEH verpleegkundigen die net als wij een tijdje in komen springen. De 1 voor een maand en de ander voor een half jaar. Gisteren kwam ik een collega tegen waar ik in Ede mee samengewerkt had. Zo grappig. Terwijl ik zit te schrijven hoor ik Annemarie snotteren en proesten terwijl ze de koffie aan het zetten is. Er wordt wel wat aan onze weerstand gepeuterd. De te korte nachten en de overgang naar toch een ander klimaat maakt ons wat kwetsbaar voor de virussen van dit moment.
Voor nu wensen wij jullie een fijne dag. We gaan straks even uitwaaien aan het strand.Lekkere lange wandeling maken.

Liefs Anne en Marjan

• 04 Januari 2017 - 14:12

Jeanet:

Hey mooie vrouwen, wat leuk om mee te lezen met jullie sph

• 04 Januari 2017 - 14:22

Margreethje:

Wij genieten hier van de snert, past goed bij het weer!

• 05 Januari 2017 - 06:08

Monique W, Marijke Haak, Karin S.:

Hey Ladys in het zonnige Aruba, hier een groet van de nachtdienst, waar het eerste slachtoffer door de gladheid binnen werd gebracht dus........ koud hier!!!!
    We denken aan jullie en lezen graag de volgende mail.
    Lieve groetjes van ons.