10-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu 10-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu

10-01-2017

Blijf op de hoogte en volg Annemariemarjan

10 Januari 2017 | Aruba, Aruba

Wat is het genieten van een vrije dag als je week uit 40 werkuren bestaat. Vanmorgen al vroeg uit de veren. An slaapt elke nacht belabberd maar ziet er toch elke keer weer fris en fruitig uit. Ik had na 3 nachten ook prima geslapen en zit weer goed in het ritme van de dag.
We zijn vanmorgen naar het noorden van het eiland gereden, vlakbij de vuurtoren. De zee is ruw en prachtige golven. De mooiste stenen, schelpen en koraal spoelen aan.
In het teken van "Zen" hebben we een mediatiemoment op een grote rots gedaan. Het geluid van de zee en het klotsen van de golven geeft innerlijke rust en we zeggen zo vaak tegen elkaar " wat is dit een cadeautje hè ....)

We gaan even op zoek naar een tentje voor een goede bak koffie.
Zo leuk dat we af en toe reacties krijgen. Het koude kikkerlandje staat ver van ons af op dit moment.

Liefs en warme groet,

An en Marjan

• 10 Januari 2017 - 21:11

Jeanet:

Lieve meiden, wat fijn dat jullie wat opgeknapt zijn van dat vervelende virus en nu tijd vinden om te genieten. Doe dat vooral. En zusje....jij verdient dit zo!
    Wij gaan de komende week lekker winteren. De kou komt eraan. Misschien wel een pak sneeuw. Koesteren jullie je maar lekker in het zonnetje en verwonder je op de SEH, realiserend dat het in Nederland stukken beter geregeld is met de zorg.
    Dikke kus van ons.

• 10 Januari 2017 - 22:09

Peter & Kids:

Dag Dames,

wat leuk om jullie verhalen te lezen!
    Volgens mij hebben jullie samen al heel wat meegemaakt inmiddels zeg.
    Op de fotos te zien en in jullie verhalen te lezen is het een prachtig eiland, super !

Het is hard werken maar gelukkig genieten jullie ook nog tussendoor!

Ik zou daar voorlopig maar lekker blijven, hier gaat het eind van de week weer vriezen en wordt sneeuw voorspeld....

Succes dames en ik blijf jullie volgen!

Peter

• 11 Januari 2017 - 05:14

Karin:

Hey meiden, wat leuk jullie verhalen te lezen. Een mooie ervaring!
    We zitten nu in de nachtdienst. Hier is veel influenza.
    De eerste gladheid is reeds geweest.
    Hopelijk kunnen we binnenkort schaatsen :)
    Heel veel plezier en gezelligheid gewenst samen.

Lieve groetjes Marjan B. , Nicolien, Mike en Karin R

• 11 Januari 2017 - 19:59

Anneke:

Hé ladies,

Wat leuk om te lezen! Ik schakel nu pas in...zag iets voorbij komen over Aruba en moest aan jullie denken. Lekker begin met die virusjes, maar dat gaat veel zon en zee zeker oplossen!
    We gaan hier naar 't schijnt volgende week richting Elfstedentocht

• 12 Januari 2017 - 22:49

Carla:

He dames

Wat een mooie verhalen en constaterend dat de zorg
    hier nog niet zo slechts is

• 12 Januari 2017 - 22:53

Carla:

Vreemd ik had nog meer tekst?
    Lekker genieten daar en top dat jullie dit doen.
    Lieve groet Carla