12-01-2017 - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu 12-01-2017 - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu

12-01-2017

Blijf op de hoogte en volg Annemariemarjan

12 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Noorder-Paarl

Volgens mij waren wij toch ook voor het mooie weer naar Aruba gegaan.....? Gelukkig moesten we vandaag werken want het heeft pijpenstelen geregend. Nu is het hier niet zo erg want de temperatuur blijft heerlijk.

Vandaag hadden we een vroege dienst en deze begint om 6.50 uur. 5.30 uur de wekker, roetsjjj naar beneden. Douchen, koffie zetten, broodje roosteren en terwijl iedereen nog slaapt, buiten ons ontbijtje nuttigen. An en ik hebben beiden een auto en rijden om beurten.
Het was vandaag een heerlijke rustige dag en veel personeel. Aangezien we maar wat stonden te hangen, leek het ons een nuttig klusje om de schone dienst eens uit te soppen. Het is er werkelijk zo smerig. In jaren geen soplap gezien. En in de tussentijd kunnen wij mooi even bijkletsen.
An bakt niets van het slapen. Ze spookt de halve nacht en menig cracker wordt naar binnen gewerkt. Toch staat ze weer fris en fruitig op. Dapper ding :-)
Vandaag hebben we een lijst gekregen met allemaal leuke eettentjes en dingen om te ondernemen. We gaan straks even een hapje eten en kijken wanneer we wat gaan doen.
De tijd vliegt aan ons voorbij. We zitten alweer op de helft.
We proberen het moment te pakken en te genieten zoveel we kunnen.
Voor nu een warme groet en slaap lekker voor straks...

An en Marjan

• 13 Januari 2017 - 14:08

Jeanet:

Ik zie het voor me... Een gezellig swingend muziekje aan en samen aan de poets! Alles weer lekker fris en schoon? Wat zullen ze blij zijn met die vrouwen uit Zwolle!! Geniet van jullie 2e helft. Vooral nog heel veel leuke dingen ondernemen.....en die regen mag wegblijven.
    Hier wordt reikhalzend uitgekeken naar de vorst.....schaatsen uit het vet!
    Een groet vanuit "winters" Nederland.

• 13 Januari 2017 - 23:55

Jenny:

Hoi skatten
    Goed voor mekaar letterlijk en figuurlijk.Mooi dat we mee mogen delen.geniet van jullie verhalen.Slapen straks weer thuis skat achter de gebreide broek xx.Dacht vandaag nog wat gaat het snel.....pluk de dagen lieverds.Kikkerland wacht straks weer op jullie .heeeele dikke knuffel en proost xxx