24-01-2017 - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu 24-01-2017 - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu

24-01-2017

Blijf op de hoogte en volg Annemariemarjan

25 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Noorder-Paarl

Heerlijk relaxed, ons eerste vrije dagje. Begonnen met een rustig ontbijt en een gekookt eitje. Wat gaan we doen vandaag?
Op naar Oranjestad en vanaf daar bekijken we wel weer waar we zin in hebben.
De grote cruiseschepen komen ook daar aan en de winkels zijn daar dus ook op aangepast. Veel tirelantijn, kleding en sieraden. In een gekke bui hebben we nog even flinke stiletto-hakken gepast. Monsterlijke schoenen hier. Veel glitter en uiteraard veel te hoog.
Op een mooi terrasje heerlijke koffie gedronken en daarna nog wat foto's gemaakt van de mooi gekleurde huisjes.
In de Suikertuin, een ontzettend sfeervol tentje, onze lunch genuttigd en toen weer de rieten parasolletjes opgezocht.
De zonsondergang is hier zoooo mooi.
Een grote rode bal aan de horizon en zo'n fijne temperatuur. Dat gaan we missen, dat is zeker!

Onze kleding ruikt inmiddels naar natte hond en de afwas doen we onder de douche. Wij hebben de luxe dat er uit de douche warm water komt maar de meeste loco's hebben hier alleen koud water en wassen dus ook met koud water. Wel goed voor het milieu...:-)
An is koffie aan het zetten en we gaan ws nog even naar moomba-beach een drankje halen.

Trusten Nederland, wij wachten nog even.....

Xx An en Marjan

• 25 Januari 2017 - 18:27

Maria Korenromp:

Hallo meiden,

Ik heb de laatste verslagen weer ff bijgelezen. Ik geloof dat wij hier de zaakjes op de spoed nog wel aardig voor elkaar hebben als ik alles zo lees.
    Jullie zijn al weer bijna terug , niet te geloven...zo snel. Jullie zullen het mooie weer nog wel eens missen, alhoewel wij ook niets te klagen hebben. Hier rustig winterweer.
    Ik heb er weer 2 nachten opzitten...altijd lekker als je er weer uit bent. Morgen lesdag.
    Vorige week hebben we de lipdup opgenomen op de SEH. Wordt vast heel leuk. Daar was mijn verklede foto van op de SEH app. Google maar eens op : lipdub Martini ziekenhuis you tube.... Zoiets wordt het!
    Wij hebben opnames gehad van 7-11 uur. Het lukte allemaal net wat patienten betreft. De opnames worden getoont op ons SEH feest van 23 maart. De fusie van Meppel en Zwolle.
    We zijn erg benieuwd.
    Ik wens jullie alvast weer een goede terugreis en tot in Zwolliewood

Groetjes Maria

• 27 Januari 2017 - 16:10

Karin S.:

Hey ladies, hebben jullie me nog zien zwaaien vanaf Curacao! Vast wel ;-)
    Je gaat het lekkere temperatuurtje zeker missen, maar je waardeert ons land toch ook weer hoor. Nog een paar dagen op het mooie eiland en dan weer de winterjas aan. Wanneer vliegen jullie weer terug? In ieder geval hele goede terugreis en tot gauw!

• 27 Januari 2017 - 20:15

Peter:

Dag dames!

Respect voor wat jullie daar doen zeg!
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

nou, nog een paar daagjes volgens mij, einde is in zicht!
    Alvast een goede reis !

Peter