09-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu 09-01-2017 - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Annemariemarjan Alblas - WaarBenJij.nu

09-01-2017

Blijf op de hoogte en volg Annemariemarjan

09 Januari 2017 | Aruba, Aruba

En zo zijn we alweer een ruime week onderweg. Ik heb net 3 nachten gedraaid en zit nog een beetje als een zombie om me heen te kijken. Annemarie heeft de boodschappen weer in huis en zo zorgen we voor elkaar.
Wat zo heerlijk is is dat als je uit bed stapt je zo in je bikini of jurkje schiet. De temperatuur is constant en om na je dienst even de zee in te plompen is toch wel een hele luxe.

An had tijdens haar dienst een ic- patiënt die uiteindelijk aan de beademing moest. Op de spoed geïntubeerd. Er staat wel een beademingsmachine maar die is voor de sier. Die doet het dus gewoon niet haha. Dus dan maar zelf kappen en wachten tot er plek is op de ic. Die lag dus vol......dan is een uur best lang. Haar collega SEH kreeg van de poortarts de opdracht om af en toe wat verslapping toe te dienen. Hij had geen tijd....taakafbakening en verantwoordelijkheden zijn hier echt een ruim begrip.

We gaan nog even samen een bakje koffie doen voordat An richting ziekenhuis gaat. Freya, onze inmiddels dierbare collega en ik gaan een beetje sudderen aan het strand.

Warme groet,
An en Marjan

• 10 Januari 2017 - 09:35

Yuri:

Wat een geweldig leuk verslag, heel veel plezier en genieten maar !!!!!

Groetjes uit koud en nat Nederland,

Yuri

• 10 Januari 2017 - 11:40

Marianne:

Hey Mar en Annemarie,

Alweer een week weg!
    Jeetje! wat een geweldige verhalen en wat mooi dat jullie deze ervaring kunnen opdoen.

Mar, het is ontzettend leuk om je daar in een blauw pakkie te zien, het staat je goed:)
    Lijkt me heerlijk voor jullie om na een drukke werkdag heerlijk te ontspannen in het zonnetje.
    Toevallig vandaag hier in Blesdieke ook een mager zonnetje.

Meiden, geniet van het mooie avontuur!
    Liefs, Mar